scroll

Mieke laat het letterlijk stormen in haar en jouw hoofd. Een brainstorm met haar schudt bestaande ideeën op en bezorgt je unieke inzichten en concepten voor een sterke, visuele communicatie.

Waarom

brainstormen?

Veel mensen denken dat brainstormen verloren tijd is. Vanuit hun ervaring is het de zoveelste vergadering die een hoop (waardeloze) ideeën oplevert… die vervolgens niet uitgevoerd worden.

En toch is brainstormen nuttig. Als je het goed aanpakt - mét de juiste mensen aan tafel, binnen of buiten de werkomgeving - is brainstormen een doelgerichte methode om zonder vooroordelen en belemmeringen met een open blik naar een onderwerp te kijken. Een goede brainstormsessie helpt bedrijven en teams aan ideeën en concrete oplossingen. Ja, het kan zelfs een concreet actieplan opleveren met uitvoerbare taken.

Zeker is dat een goede brainstorming vooraf zich achteraf meer dan terugbetaalt. Ze levert heel wat winst op tijdens de uitvoering en betekent een forse tijdsbesparing aan het einde van de rit.

Mieke gelooft dat elk onderwerp en vraagstuk boeiend genoeg zijn om aandacht te geven. Of het nu gaat over je komende event, je bedrijfsidentiteit, een interne campagne, je productbrochures, een boek dat je wil uitgeven, je volgende marketingsucces…


To boldly go where no idea has gone before 🖖🏻